Сервісне обслуговування

Для того щоб рекуператор PRANA працював з належною ефективністю потрібно тримати у чистоті та робочому стані усі елементи: двигуни (передній та задній), фільтри, внутрішню частину корпусу.
Найпоширеніша проблема поганої роботи рекуператора — осідання бруду на цих компонентах. У рекуператорі припиняється вільний рух повітря якщо сіточки забруднені й це є причиною не продуктивної роботи системи та низької якості повітря в приміщенні. Щоб запобігати таким наслідкам керуються рекомендаціями спеціалістів PRANA. Для цього кожен рік (1-2 рази) проводять чистку й сервісне обслуговування від PRANA.

Провести чистку домашнього рекуператора самостійно зможе кожен користувач. Якщо це викликає складнощі, потрібно звернутися у сервісний центр PRANA.

Випадки у яких потрібне сервісне обслуговування рекуператора:
· експлуатація рекуператора продовжується більше ніж 1 року;
· продуктивність системи знижена, наприклад, перестав працювати 1 двигун;
· є помітні механічні пошкодження або наявні ознаки порушеної цілісності у корпусі рекуператору;
· перестала працювати функція керування за допомогою мобільного додатку;
· неможливо перемикнути режими роботи пристрою або він зовсім не вмикається;
· не працює функція міні-догріву;
· експлуатація рекуператора відбувається в специфічних умовах: медичний або дитячий заклад, кухня кафе чи ресторану, басейн, автомийка, салон краси, СТО, виробниче приміщення та ін.

У сервісне обслуговування входить: чистка, діагностування рекуператору, зміна не працюючих частин (електричні компоненти, сіточки, двигуни, плата керування). Проводиться все це сервісним майстром на виробництві PRANA.
Перед чисткою та сервісом теплообмінник разом з двигунами виймають з корпусу, як зображено нижче на схемі. Попередньо прилад вимикають та знеструмлюють.

Адреса

м. Львів вул. Кульпарківська 59А

Електронна пошта

Телефон

+38 050 047 02 40

  • Facebook
  • Instagram